+הוסף פעילות
לוגו נקודה ישראלית

סקר חדש: איפה ישראלים יעדיפו לקנות את הכרטיסים לטיול ואיך אנחנו קובעים את סוג האטרקציה?

הישראלים לא שונים משאר מדינות אירופה והעולם, המגמה רק הולכת וגדלה, התיירים מודעים יותר ויותר לצריכה נבונה במהלך ובתחילת הטיול, עסקים שלא יתקדמו טכנולוגית עלולים למצוא את עצמם בלי פרנסה.

 

95% מהישראלים קנו דרך האינטרנט בשנה החולפת, במונחים של כסף אנחנו מדברים על מעל 14 מיליארד שקל, ישראל במקום השלישי בעולם בקנייה באינטרנט, בעצם מה שזה אומר שישראלים סומכים על דרך הקנייה באינטרנט בשונה משאר העולם שעדיין יש שחוששים מדרך קנייה זו.

כבר הרבה זמן שאנחנו שומעים שיום יבוא ויעלמו מהעולם עיסוקים שונים בעיקר בתחום השירות: מקופאיות בסופר ועד מלצרים, סוכני שירות, נהגי מוניות וכו'. נכון שיש לזה מחיר כואב ,אבל מצד שני אנשים שהתעסקו במקצועות אלו יוכלו להתאים את עצמם לטכנולוגיות השונות ולהתקדם, והצרכן הסופי ירוויח מזה, פחות עלויות פחות כסף, כלומר ירידת מחירים.

ואיך זה מתקשר לתיירות ? הזמנה של כל דבר דרך האינטרנט : הזמנת טיסות ,מלונות, אטרקציות ועוד , אז נכון שרובנו קונים את הטיסות שלנו ומזמינים את חדרי המלון באינטרנט אבל מה עם האטרקציות במהלך הטיול? בישראל יש לא מעט עסקים שלא מאפשרים את האופציה הזאת הם עדיין מעדיפים לשים מספר טלפון בפרונט ולסגור עסקאות בדרך זאת. אם הם רק היו מתקדמים טכנולוגית היו יכולים לחסוך לא מעט זמן וכסף.

לפי סקר שערכנו מעל 70% מהישראלים מזמינים או היו רוצים להזמין את האטרקציות שלהם דרך האינטרנט הם מבינים שהמשמעות היא נוחות והוזלה במחירים.

 

  

* סקר אינטרנטי שבו השתתפו 517 אנשים.

 

לפי הסקר רוב הישראלים מעדיפים לרכוש את הכרטיסים באינטרנט, יש אתר אינטרנט שלקח את הנתון הזה צעד קדימה – 'נקודה ישראלית' www.israelispot.co.il  נקודה ישראלית מאפשר לכל עסק לפתוח בחינם דף עסקי ולמכור כרטיסים דרך האתר, דבר זה מקל מאוד על עסקי תיירות בינונים וקטנים שבמקום לפתוח אתר משל עצמם, יכולים למכור דרך 'נקודה ישראלית'. כמובן שגם האתרים הגדולים הם חלק מהאתר ונמצאים בו, זה נותן להם עוד אופציה למכירת הכרטיסים, שגם ככה הם כבר עושים.

עוד דבר ייחודי שיש היום רק ב'נקודה ישראלית' האתר מאפשר לסנן ולהשוות מחירי אטרקציות, אם עד היום לא ידענו כמה עולות האטרקציות, אלא רק אחרי שיחה עם בעל העסק, בנקודה ישראלית המחיר הוא בפרונט ואפשר לסנן מחיר ולגלות את התוצאות, להשוות ביניהם ולרכוש אותם דרך האתר, גם את הנתון הזה שאלנו בסקר שלנו.

 


* סקר אינטרנטי שבו השתתפו 517 אנשים.

 

גם הנתון הזה לא הפתיע אותנו שכן כמעט חצי מהעונים על הסקר השיבו שמחיר האטרקציה הוא בראש סדר העדיפויות שלהם.
אנחנו מאמינים שלא הפתענו אותכם בנתונים אלה, אלה נתונים שמתכתבים עם השינויים שחלים בכל העולם ולכן יותר ויותר עסקים מצטרפים למכירות באינטרנט.

הצרכנים במקביל מראים שגם המגמה שלהם היא בכיוון זה והם הופכים להיות צרכנים חכמים יותר שיודעים להשוות לסנן ולחסוך בהוצאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טוב